Veckans vara: Broken

Nedan ser ni min senaste kärlek. Som jag skrev i mitt förra inlägg tillägnat porslinets formgivare Paola Navone fullkomligt älskar jag serien. Det är en sån genialisk idè med det som ser ut som en spricka som sedan är reparerad med häftstift. Och självklart heter serien då Broken.

Det bästa av allt är att porslinet inte bara är en dröm för ögat utan att du faktiskt kan få känna och klämma på det i verkligheten, nyöppnade ROOM säljer nämligen Broken. (Självklart har jag redan köpt mig min första del i serien bestående av en liten skål)


Mattallriken ur serien Broken.
Fotograf Therese Ekblom

Thumbnail
Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan vill bara säga att jag älskar ett läsa eran blogg den ger mig så mycket tips =) jag tänkte jag även skulle passa på och berätta ome n ny butik som jag blivit tipsad om av en kompis kompis=) den säljer prylar till hemmet=) och just nu har dom vår rea så jag passade på att köpa några fina magneter=) me like alot.



Tack för att ni gör en sån underbar blogg=)

2010-05-01 @ 16:35:16
Postat av: Colour Me Three

Tusen tack för din fina kommentar, vi blir jätteglada :)

2010-05-02 @ 22:10:02
URL: http://colourmethree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback