Inspiration

Inspiration kan komma från de mest oväntade håll. Jag, Linda och Anna försöker göra Colour Me Three till en inspiration för er läsare men också för varandra - både för hemmet, livet och arbetet. Det kan vara genom alla vackra saker och inredningsdetaljer vi snubblar över i vårt arbete men även en liten detalj på stan eller människor. Jag arbetar även som fotograf och här är några människor som gett mig inspiration under året när de valde att ställa sig framför just min kamera.

Kika gärna in på min uppdaterade hemsida för fler inspirerande fotografier.

Vad ger er inspiration?
PS. Glöm för guds skull inte tävlingen, imorgon är sista dagen!
Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jätte fin blogg :)



hur blev ni veckans blogg?

2010-08-28 @ 19:31:08
URL: http://korea.blogg.se/
Postat av: Colour Me Three

Tack Emma! Vi blev tillfrågade om vi ville vara Veckans blogg och det ville vi såklart :)

2010-08-30 @ 23:01:31
URL: http://colourmethree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback