Veckans vinnare i adventskalendern



God jul kära läsare och grattis till er som vann i veckans julkalender! Skicka ett mail till [email protected] med adress och kontaktuppgifter så dyker era vinster upp på posten.

VECKANS VINNARE

19 dec -Fotografering, fotoskrivare och designväska
Kl 17.32 Cecilia
Presentkort på 30 minuters fotografering:
Jag är gravid med mitt och makens första barn och skulle otroligt gärna vilja bli fotograferad antingen med stora magen eller när knytet kommit till världen. Jag kikade in på Ekblomas hemsida och jag gillar verkligen hennes bilder och känslan hon har för detaljer! Det vore så roligt att bli fotograferad av henne, både för att hon är så duktig och för att det vore underbart med professionella fotominne av det här skedet i våra liv... osv. 

20 dec - Kakburk och skärbräda från Indiska
Kl 23.54 Elisabeth
För julens alla kulinariska högtidsstunder,
passar brädan hjärtligt väl att lägga under,
och i burken vilar julens alla kakor trygga,
samtidigt som skafferihyllorna blir snygga!

21 dec - Ryska cirkusdockor från Designtorget
Kl 20.17 Emma

22 dec - Kaffeset från butiken Blandannat
Kl 16.08 Mia

23 dec - Tapeter från Mimou
Kl 21.20 Mia Wärnevall
Jag tycker ytorna just nu härligt 70-tals gula,
fast du tycker dom är hiskeligt fula.
Jag vet ju att du vill att väggarna ska vara färgfulla,
och så kan det nu bli men passa dig för att sulla.
Klistret är en nödvändighet,
för att väggen ska bli en riktig skönhet.
Min kära vän här ska du få,
något att vila ögonen på.
Att du får välja själv är det bästa av allt,
så fega inte ur nu utan välj något ballt!
Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, min motivering blev "lite" lång.. ;D

Men TACK så otroligt mycket, vilken toppenfin första julklapp! God Jul!♥

2010-12-24 @ 12:47:55
Postat av: Elisabeth

Tusen tack för vinsten! Jag har mailat min adress.



God fortsättning & Gott Nytt år!

2010-12-26 @ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback