Veckans vinnare i adventskalendern



Grattis till er som vann i veckans julkalender! Skicka ett mail till [email protected] med adress och kontaktuppgifter så dyker era vinster upp på posten. Och till er som inte knep en av vinsterna, bara lugn. Vi har ju 11 luckor till att öppna före julafton!

VECKANS VINNARE

5 dec - Dulton Visdomstand, pall från Anyhow
Kl 15:29 Fruktyoghurt
Jag läser er blogg för att inspireras. I bloggjungeln är det lätt att hamna vilse, men med er blogg finner jag den rätta stigen hem.
6  dec - 2-pack krokar Sparrow från Designtorget
Kl 13:08 Helene med bidraget:
Till barnrummet är mitt tips att ordna med förvaring i rätt höjd för barnet och även märka upp lådor/boxar med bilder av vad som ska förvaras där. På det sättet kan de plocka undan själva och de vet också vart saker hör hemma.

7 dec - Kökshanddukar och bomullsservetter från Himla
Kl 17:54 Mia med bidraget:
Klassiskt randig och modern med prick,
den ena traditionell, den andra chic,
underbart tjusiga i bomull och lin,
och både disken och dukningen blir Himla fin!

8 dec - Barockskrin i betong från Nunc
Kl 23:45 Elma med bidraget:
Jag skulle tycka det var roligt om ni gjorde något om billigare lyx som studenter som mig kan ha råd med eftersom man vill ju bo fint men det är svårt med ekonomin. Jag älskar inredning, men nu när jag flyttat hemifrån för första gången för att studera så vill jag kunna trivas i min lägenhet. En annan rolig grej är om ni skulle göra budget vs lyx. Sådant tycker jag är roligt! :)

9 dec - 5 set med doftljus från Ilva
Kl 11:19 My
Kl 11:42 Lovisa N
Kl 18:28 Lena B
Kl 22:10 Henrik
Kl 23:44 Emelie

10 dec - Virkkit för julstjärnor och målarkit med ryska dockor från Cosas.se
Kl 10.28 Malin med bidraget:
Jag har detta år satsat på att slå in alla klappar i återvunnet material hemifrån. Det har blivit allt från tidningspapper till att gamla jumprar har fått agera julstrumpa. Skosnören har tvättats upp och använts som snöre och pet-flaskor har fått agera kartong! Väldigt roligt och sätter huvudet på snurr! Miljövänligt, billigt och rätt eget!

11 dec - 3-pack skålar från Designonline
Kl 22:06 Lena med bidraget
Mitt bästa loppisfynd var när jag köpte en gammal frisör-hårtorkskupa från 60-talet som jag gjorde om till en lampa att ha bredvid soffan.

Missa inte dagens tävling i Adventskalendern där du kan vinna sköna sängkläder från Mimou till ett värde av
3 890 kr!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback