Unika, uppskattade snöflingor

Snälla ge mig vår! Ge mig värmande solstrålar och snöfria vägar. Att uppskatta snön känns lite svårt nu, till och med jag som vanligtvis gillar vintern längtar efter en snöfri vardag.
Men när önskningarna är infriade och all snö har smält kommer ändå ett par ynka snöflingor finnas kvar. Inga kalla och oönskade, utan unikt formgivna och vackra snöflingor i form av bord. Under Möbelmässan 2010 visade formgivartrion Claesson Koivisto Rune upp Snowflake, små bord gjorda i mirakelmaterialet corian för företaget Offecct. Varje bord är unikt designat och precis som snöflingor är inget bord det andra likt.
Just nu är borden de enda snöflingor jag riktigt kan uppskatta.
Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

ÅH ANNA, jag håller verkligen med dig! Idag när jag gick till skolan i mina skinnbyxor var det 27 minus och sedan dess har jag knappt tinat :) Hursomhelst var borden charmiga!!! KRAM!

2010-02-22 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback