Finns det hjärterum...

Vill man inte bara sätta sig tätt, tätt tillsammans med sin kära och titta ut över gröna dalaåkrar i sommarsolen? Min fd kollega Daniel Persson har designat stolen Puzzle Chair som inte är större än en vanlig standardstol och som enkelt går att dela när det behövs fler sittplatser. Daniel har själv designat och tillverkat stolen som han hoppas kunna sälja i en liten men eftertraktad upplaga. 

Stolens grundtanke ger mig en skön känsla i hjärtat, jag röstar för att dela med sig mer, båda av Puzzle Chair och av annat. Den innovativa och lekfulla designen andas hoppfull optimism från en ung designer som inte ser några gränser. Tummen upp för Daniel!

Sitta i sommarsolen ska jag (och Tessan och Linda som också snart, snart får semester) garanterat göra i några härliga veckor framöver.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

KUL och håller med dig om att det är en mysig tanke Anna!

2010-08-05 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback