Kökskärlek

När det här köket publicerades i ett gamalt nummer av Plaza Interiör fick jag mail och telefonsamtal av gamla kompisar som jag inte pratar med varje dag eller ens varje månad. Jag har tillsammans med dåvarande chefredaktör (och här textskrivare) Sonja Björk Ebert och fotograf Erik Lefvander gjort reportaget om Anna  som bor i huset med det underbara köket. Att jag också heter Anna och (under stora protester) ställde upp på bild i reportaget bidrog till några roliga missförstånd. Mailen och samtalen handlade alltså om att alla trodde jag hade blivit ägare av en sekelskiftsvilla i Danderyd OCH gått och gift mig, i texten står det flera gånger Anna och hennes man. Hihi, så var det inte :)


Foto Erik Lefvander
Text Sonja Björk Ebert
Ur Plaza Interiör nr 4 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback