Muggar med mustasch

Under en sväng på NK Inredning idag blev jag påminnd om de här superskojiga muggarna. Själv tillhör jag skaran som faktiskt gillar mustasch, kanske beroende på hur den ser ut och vem den sitter på vid närmare eftertanke..! Jag gillar i allafall den som sitter på min sambo. Mustaschkampen pågår för fullt och just nu symboliserar ju en mustach faktiskt ett ställningstagande och en kamp mot cancer. Den hemska, fruktansvärda sjukdomen som tar alltför många liv och som jag önskar kunde försvinna för all framtid. 

Hur som helst är muggarna stencoola och med en sådan kan killar med klen skäggväxt och till och med tjejer få en läcker mustasch.


Muggarna är designade av Peter Ibruegger och finns att köpa på bland annat NK Inredning för bara 179 kr/st.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha underbara ! Får nog köpa en till min klenis som inte har mycket till skäggväxt. Namnsdag kanske, toppen ju ! Kram !

2010-05-26 @ 14:52:26
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Annika

hehe muggarna var stencoola måste nog ta och leta efter en sån om det finns i någon affär i närheten. jag ska just flytta till en liten etta så har du några tips på hur man inreder så att saker bara tar en liten plats?

2010-05-26 @ 21:37:48
URL: http://aniiix.blogg.se/
Postat av: sofian

Muggarna är toppen, till och med så toppen att jag gärna vill köpa ett par exemplar. Du råkar inte veta om de finns att införskaffa genom någon webshop? Vill-ha-stressen har satt klorna i mitt lilla hjärta :)

2010-06-04 @ 15:08:28
URL: http://sofalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback