Världspremiär för Housedoctor

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att danska inredningsföretaget Housedoctor minsann borde öppna en butik i Sverige. Så plötsligt händer det... I förra veckan fick jag en pressinbjudan för öppningen av Housedoctors första flaggskeppsbutik i världen faktiskt. Ja, tydligen har inte ens danskarna en enbart Housedoctor butik.

På samma yta har även Himla fått tagit del och säljer allt från fina sängkläder till kökstextilier m.m. En lite oväntad kombination av två helt olika företag men som kändes väldigt naturlig när allt väl var på plats. Det ena gav det andra.

På plan 2 i PUB-huset hittar du denna sensation. Om jag har förstått det hela rätt så är det inredningsbutiken ROOM som franchisar shopen?! (Rätta mig gärna om jag har fel! )

Kommentarer
Postat av: Nina

åhhhh! Äntligen!! Jag måste ju bara dit. NU.

2010-12-04 @ 00:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback