Anthropologie

Jag lovade att jag skulle ge ett tips på en fantastisk butik i New York, Anthropologie heter guldgruvan som säljer kläder, smycken och inredning. Kläderna var inget som jag fastande för men inredningen, wow säger jag. Var det inte så att vi hade upptäckt butiken sista dagen när resväskan redan var färdigpackad och fylld till bredden hade jag shoppat loss totalt, det fanns sååå mycket vackra och unika saker! Butikens sätt att skylta var totalt hänförande, jag har nog sällan skådat så fina miljöer i en butik. Dessvärre fanns det inga miljöbilder på butikens hemsida och tyvärr gör inte kameran butiken till rättvisa. Men är ni i New York måste ni verkligen gå dit! För dig som inte känner för att färdas så långt för att upptäcka butiken finns det även två butiker i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback