Industriflört hos Bo Concept

Jag ska erkänna att danska Bo Concept inte står högst upp på listan när det gäller inredningsbutiker i min smak. Men, man ska aldrig säga aldrig. Förra veckan var jag på besök i butiken och fick syn på dessa härliga taklampor. Jag gillar självfallet industriformen men det som fick mig att till och med slå till och köpa lampan var den jadegröna färgen som jag tror kommer att passa utmärkt hemma hos mig. Så, nu är jag med taklampa eller snart, är tyvärr några veckors leveranstid.

För dig som inte gillar just jadegrönt finns lampan i fler härliga kulörer. Kolla själv.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe, inte så otippat att du slog till, det stog Linda på hela den! Jättefin.

2010-11-06 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback