Julkul

Jag vet att det är lite väl tidigt att börja skriva om julen men det är ju trots allt bara 96 dagar kvar nu. Skämt och sido, anledningen är för att Day home nyligen mailade ut ett pressutskick med deras julprodukter och jag blev stormförtjust.

Sen jag flyttade hemifrån har jag tjatat om att jag vill ha en julgran i mitt boende, dessvärre har inte detta vara möjligt då jag bland annat har bott litet, 25 kvm och att jag sedan har varit bortrest de andra jularna och helt enkelt känt att det varit onödigt och lite trist att komma hem till en barrande gran som har stått alldeles ensam på självaste julafton. Sen har jag alltid tyckt att julgransdekorationerna har varit väldigt tråkiga, inte alls i min smak. Men så dök alltså det här mailet från Day upp i min inkorg och jag kände på en gång att i år, då blir det minsann en julgran, hur litet jag än bor eller varstans jag befinner mig. Jag bara måste pimpa min gran med dessa helt fantastiska dekorationer.

God jul!
Thumbnail
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback