Det hettar till

Kryddstarkt! Just precis vad det är det, och dessutom namnet på Ikeas nya "limeted edition" kollektion skapad direkt på fabriksgolvet i Indien och Vietnam under två veckor. Kollektionen är full av färger, kul detaljer och oväntade inslag, jag har redan börjat på inköpslistan! 

Kryddstarkt kommer att finnas på åtta utvalda varuhus med försäljningsstart den 5 maj, alla delar i kollektionen finns endast i begränsad upplaga. Som tur är har vi i Västerås där jag jobbar på Ikea ett sprillans nytt varuhus och därmed turen att få kollektionen till oss. I dagarna planerar jag för fullt lanseringsytorna tillsammans med min duktiga kollega Maria. Håll utkik den 5 maj!  



Kommentarer
Postat av: Annika

Ska bli spännande att se om den kommer till andra städer med

2011-04-21 @ 12:25:00
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback