Uh la la

Efter två veckors härlig semester är jag nu på plats bakom skärmen igen. Även Tessan är på plats efter sex veckors scenograferande i djungeln. Jag har fått höra den ena tokiga berättelsen efter den andra och skrattat i princip ihjäl mig. Hon får berätta mer om detta själv.

Jag är lite smått förälskad i dessa små karameller i keramik tillverkade av danska Uh la la Ceramics. Kan liksom inte få nog av dom. Kanske ska ta och införskaffa mig en ask helt enkelt. Fast jag vill ju typ ha alla...Hmm. Jag vet att Anna är lika förtjust i dessa som jag för ni har väl inte missat att hon har fått en egen sida i Plaza Interiör?! ANNAS VÄRLD heter sidan där hon berättar vad hon går igång på just nu, bl.a. Uh la las askar. Det får ni inte missa, en toppensida helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback