Klassiska kulörer

I nyaste numret av Plaza Interiör finns mitt reportage om färg med. Stylat av mej, fotat av duktiga fotografen Erik Lefvander och superb assistenhjälp av Pernilla Jansson.  En del av reportaget handlar om den klassiska färgkombinationen blått och rött. Här ser ni både färdiga bilder från reportaget och två behind the scenes-bilder, en där jag och Erik visar våra färdigheter med färg och pensel. Såhär beskriver jag färgtemat:  

"Klassiskt blått och rött får nytt liv i kombination med ruffa grovhuggna detaljer. Den blå färgen är matt, djup och mättad." 






Kommentarer
Postat av: Annelie

Snyggt. Jag älskar blåa färger.

2011-02-24 @ 08:44:07
Postat av: Anna

Fin fint jobb!!

2011-02-24 @ 09:48:35
URL: http://stylingalaanna.blogspot.com
Postat av: Annika

Fina färger med blått, vitt och rött. Blått verkar väl komma mer och mer

2011-02-26 @ 12:06:36
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback