Hello lovely!

I förrgår damp det ner ett mail från Hello Industry i inkorgen. Mailet fick mig att genast skicka iväg ett eget mail till Tessan och Linda där jag skrev att jag pixpaxar, flaggar för och bara måste skriva om företaget Hello Industry på bloggen och att ingen av dem får göra det innan mig. För jag älskar det. Jag älskar produkterna, både formspråk och färgval, jag älskar att de beskriver sina produkter med en enda mening, som glada och roligt fyndiga och jag till och med älskar deras logotyp. Se och njut.


Hello Industry är ett nystartat design- och möbelmärke grundat år 2009 med arkitekten och designern Jonas Wagell som drivande och kreativ grund.


Kommentarer
Postat av: Moa

coola saker!

2010-08-23 @ 13:57:02
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback