Råmys på fjället

Kommer ni ihåg att jag var i väg och plåtade i Norge i våras?! I vilket fall som helst är detta ett av hemmen som jag och fotograf Madeleine Söder gjorde för Sköna hem. Hytten som det kallas på norska, ligger högt uppe på ett berg i norska skidorten Kvitfjell. Jag blev fullkomligt överrumplad av förtjusning när vi steg in och fick se hemmet i verkligheten (hade ju bara sett skissbilder innan) Hanne som är husets ägarinna har en fantastisk känsla för färg och form och har verkligen lyckats fånga omgivningen med dess natur och tagit in i sin hytte.

Helt klart ett hem min smak! Jag är så tacksam att jag fick möjligheten att göra detta och inspireras till max. Tack Benedikte och Hanne!

Kolla in reportaget på Sköna hem , men jag tycker dock det gör sig ännu bättre i tryck i tidningen så köp den istället :)
Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det ser verkligen helt supermysigt ut.

2010-11-04 @ 20:24:44
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Nina

Åh så fiiint! Vill ha ALLT! =)

2010-11-06 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback