Inspiration från en person

Just nu omges jag av en hel hög med kreativa människor från hela Sverige. Vi håller på att bygga upp världens nyaste Ikeavaruhus. Jag slås gång på gång av tanken på hur oerhört bra det kan blir och hur häftiga resultaten blir om man inspireras av och inspirerar andra. Vissa personer hämtar jag extra mycket inspiration ifrån. Oftast är det från personer som precis som jag själv älskar att bygga upp bilder, mål och visioner om miljöer och inredningar och sedan anstränga sig till det yttersta för att allt ska vara precis så bra och perfekt som det såg ut i tanken. Personer som känner så starkt för sitt uppdrag att man inte ger sig och personer som älskar det de gör. Tack alla ni i min vardag som ger mej den inspirationen!

Det finns också personer som jag överhuvudtaget inte känner eller aldrig ens har träffat som inspirerar mig gång på gång genom färdiga resultat och bilder. Jag älskar att inspireras!


Bilderna ovanför är en blandning av bilder från personer jag känner och sådana jag aldrig träffat. Personer som ofta inspirerar mig. De två översta bilderna är stylade av Linda Åhman, foto Karl Andersson (den vänstra) och Madelene Söder (den högra), den mittersta av Lotta Agaton (fotograf?) och den understa av Marie Wärme, foto Karl Andersson.

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig, det är härligt att få inspireras av av härliga själar som kan sin sak. Mer sådant vill vi se eller hur ;)?!

Kram Johanna från bloggen Formge

2011-03-24 @ 09:01:20
URL: http://www.form-ge.com
Postat av: Johanna

Håller med dig, visst är det härligt med kreativa själar. Vi behöver mer sådant i Sverige :)

Tack för en bra blogg

häls Johanna

2011-03-24 @ 09:03:35
URL: http://www.form-ge.com
Postat av: liselotte

så härligt med dig också!! kreativitet,drömmar,visioner..delad kunskap..ingen hejd på alla fantastiska roliga minuter och tankar..tack

2011-03-25 @ 06:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback