Pastel Power

Jag började lördagsmorgonen med att bläddra igenom senaste numret av danska tidningen RUM och fastnade direkt för deras härliga pastellreportage. Själv gjorde jag för ett tag sedan ett jobb om just pastellfärg åt Plaza Interiör som finns med i numret av tidningen som är ute i butik nu. I mailboxen dimper det titt som tätt ner nyhetsbrev från olika företag vars nyheter går i den pudriga färgskalan, våren närmar sig, det märks! Och pastellpaletten går fint ihop med vårens knalligt gula trendfärg och den nudefärgade skalan, färgerna går i varandra och matchas lätt!



De översta bilderna från danska RUM, bilderna under ur Plaza Interiör (stylade av mej och fotade av Erik Lefvander), ny plastmatta från Brita Sweden, Shuffletable från &Tradition, ljusstakar från Ferm Living.

Kommentarer
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Härligt våriga pastellfärger och snygg styling!

Vilken underbar blogg ni har! Tack Anna för att du kommenterade hos mig så jag hittade hit. :)

2011-02-28 @ 21:39:03
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback