Rekvisitaförrådet

I veckan besökte jag min absoluta favoritplats på jorden; SVTS rekvisitaförråd. Där finns allt. Och då menar jag verkligen ALLT! Behöver du en Fantomentron? Den finns där. Gamla smörpaket från 70-talet? De finns där. Kanske 5  st gamla likistor i frigolit? Japp, då har du kommit till rätt ställe. Själv var jag på jakt efter lite vanliga tråkiga möbler men det  brukar vara en inspiration att bara knata omkring där.
Här är bruna skinnfåtöljsavdelningen.
En gammal resväska någon?
En fantomentron kan man alltid behöva.
Eller ett jätteägg eller stolen från Nils Karlsson Pyssling?
Kommentarer
Postat av: Ulrika

coolt. få vem som helst få in där. Så de lånar ut saker till vem som helst?

2010-07-25 @ 15:58:49
Postat av: IDA

Gud vad jag skulle vilja besöka det här stället. :) Vet du/ni om det är möjligt för allmänheten att gå dit någon gång (kanske under något speciellt tillfälle eller liknande) för att få se allt detta?

Tacksam för svar!

2010-08-24 @ 03:00:59
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: sara

Stolen är från teskedsgumman.

2011-11-16 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback