Veckans vara: Handsnidade träfåglar

Handsnidade och vackert målade med miljövänlig färg är de söta små träfåglarna från Wildlife Garden. Fåglarna är tillverkade i naturlig storlek och kommer i en snygg, fågelholksliknande förpackning. Dessutom följer ett litet häfte med som berättar om arten, från inredare till ornitolog? Vem vet! Kanske inget yrke för mig eftersom jag faktiskt är rädd för fåglar (speciellt duvor). Men min vill-ha känsla säger ändå att jag defenitivt tänker bli kompis med en sån här liten söt, och dessutom oflaxande, träfågel.



Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

Söta och dom påminner mig om en mysig & bra dag!

2010-03-25 @ 20:41:23
Postat av: Nilla

Jättefina! Ha det bra.

2010-03-26 @ 10:41:26
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback