Hemma hos Melker

För ganska precis ett år sedan var jag och fotografen Jenny Grimsgård hemma hos Melker Andersson och gjorde en stor grillfest till hans senaste kokbok Hemma hos Melker. Vi hade lyckats pricka in strålande solsken och jag fick t o m en budget som tillät mig att plocka rekvisita på SVT's rekvisitaförråd - min absoluta favoritplats här i världen! Fram tills nästa besök då jag ska passa på och fota lite och visa er detta fantastiska ställe så får ni kika på lite BTS och resultat av Hemma hos Melker-jobbet.
BTS - Fotograf Therese Ekblom. Övriga bilder nedan Jenny Grimsgård.

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Härliga bilder med underbar sommarkänsla!

2010-05-16 @ 21:35:58
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback