Veckans vara: Jade Jaggers hängmatta

För bara 595 kronor kan du slappa i hängmattan i sommar! Den vackra blå är en del i Jade Jaggers kollektion för Indiska. Internationellt kända stilikonen Jade har i ett samarbete med Indiska tagit fram en kollektion med både inredning och mode. Jade Jagger har en karriär bakom sig som designer, konstnär och DJ och i ett pressmeddelande beskriver Indiska henne som otroligt stilmedveten och med en fantastisk känsla för hantverk vilket passar deras Bohemian Modern koncept som handen i handsken.



Här är några fler exempel ur kollektionen:






Samarbetet har varit omtalat länge och handen på hjärtat, jag hade nog förväntat mig lite mer av kollektionen. Det finns absolut guldkorn, till exempel hängmattan, men annars träffade det inte helt rätt hos mig. Smaken är lyckligtvis olika, så vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: Anonym

ett fint armband från kollektionen jade jagger for indiska säljes, det är felköp av mig, men fint för dig :) http://minafinabloppis.blogspot.com/

2010-05-16 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback