Mitt senaste inköp

Förälskelse vid första ögonkastet blev det när jag såg dessa härligheter i utskuren plywood i butiken Asplund från Ferm living. Jag köpte dom utan att tveka och glad är jag för det, speciellt när jag ställde upp dom hemma på fönsterbrädan tillsammans med tidigare inköpta djur i samma träslag. Man kan säga att jag har en liten (eller ganska stor vid det här laget) djurfarm här hemma, i trä då.

När jag pillat ut och satt ihop alla djuren blev även den tomma plywoodtavlan i sig ett konstverk. Bra köp helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hej!

Hade gärna varit med i ert julkalenderslotteri, men jag hittar ingen länk till tävlingen. Är det jag som är helt vilse eller?

2010-12-07 @ 09:54:41
Postat av: Tessan

Hej Ellinore!



Varje dag publicerar vi en ny tävling i bloggen, det enda du behöver göra är att svara på dagens fråga i kommentatorsfältet. Dagens tävling hittar du härhttp://colourmethree.blogg.se/2010/december/adventskalender-7-dec.html



Lycka till!

2010-12-07 @ 09:59:40
URL: http://colourmethree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback