Tjyvtitta!

I dagarna släpptes en tjyvtitt på Kanal 5's nya program "Sveriges Skönaste Familjer" som jag jobbade med i våras. Jag scenograferade synk-miljöerna till familjerna som hamnade en hel del i vinjetten.
Land och rike slet jag runt för att hämta alla mina soffor jag hittat på Blocket och varenda gång skrattade säljaren åt mig när jag kom med min slitna minibuss ensam för att hämta upp åbäkena. Förutom enormt fina soffor (som jag fortfarande försöker motivera plats för här hemma) så är det ett riktigt skönt program med människor man inte kan låta bli att gilla. Här kan ni kika på tjyvtitten!


Sveriges skönaste Familjer börjar sändas tis 5 okt kl 20:00 på Kanal 5.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback