Sortera med stil

Jag är superinne på snygga källsorteringsbehållare. Håller just nu på att virka mig en korg för tidningsåtervinning av en Polarvide fleecepläd från Ikea. Det blir bra men tar tid (tack Kattis för kursen). Den ska stå under min Ikea Stockholm bänk i köket tillsammans med gamla tunnor jag fyndat för 15 kr st och märkt med returpilar i vit klistervinyl.

Nästa projekt är oklart men jag kan konstatera att en egen returstation absolut inte behöver stå undangömd i ett skåp, med schyssta behållare blir det både fint och lättåtkomligt om det får stå framme.




Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Virka en kort låter spännande. Hoppas du visar resultatet!

2010-09-19 @ 22:49:10
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Lila

hello, är nyfiken på vart du köpt de blå och svart behållare?

2011-05-02 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback