Homestaging på en ny nivå

Jag tycker mig ana att homestagingen lyfts till en ny nivå. En mer personlig och originell anda vilar över mäklarbilderna nuförtiden. Äntligen måste jag säga, är så fruktansvärt trött på att se i princip samma bohag från Ikea på Stockholms samtliga lägenheter till försäljning.

Här ser ni ett mycket lyckat resultat på en grymt inspirerande inredning från ett våning i Stockholm till försäljning som får mig att vilja betala allt vad jag äger och har och belåna mig upp till öronen för att få bo här. Ge mig den nu!!!
Bilder från emmas.blogg.se


Kommentarer
Postat av: monnah

Hm. Undrar vad familjen tycker om jag trollar bort deras opassande ytterkläder och skor och förpassar dem till någon mörk garderob "nå'n annanstans"... Så där snyggt vill jag att det ska se ut i vår hall också!

2011-04-07 @ 23:08:10
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Freja

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-10 @ 20:24:03
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback