Bordsbekymmer

I veckan tog jag äntligen fram min nya symaskin för att provköra. Tyvärr har jag inget annat tillräckligt stort bord än köksbordet att hålla till på, och det är jag rädd om och vill helst inte repa med nån tygsax, nål eller  annat som kan komma till användning när kreativiteten flödar. Nej, ett pysselbord behöver jag. Helst benbockar och en bordsskiva i ljust trä som gärna får slitas i takt med projekten. Ungefär som det här bordet ur nyaste numret av danska RUM, en härligt kreativ plats där jag kan anteckna mått, centimetrar och ideér direkt på bordet om jag så vill.  



Kommentarer
Postat av: pernilla

fint fint! jag tänkte pyssla ihop några ljusstakar och använda mig av lite färg jag fick av dig! längtar så mycket tills jag får bjuda hem dig på lite vin och mys! PUSSKRAM!

2011-01-29 @ 21:42:29
URL: http://allthethingsivedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback