Påfyllning med inspiration

Såhär i mitten av januari när man som inbiten inredningstok känner till och har koll på vad de flesta inredningsbutikerna har att erbjuda vet man att vårnyheterna inte riktigt dykt upp ännu. Det känns som en evighet tillbaka som det senaste inredningsmagasinet damp ner i brevlådan och inredningsmässorna står inför dörren men är inte riktigt riktigt där ännu. Ja, all denna väntan tär faktiskt lite på mitt inspirationsförråd. Det måste fyllas på genast. Till min undsättning rasslade det till i min brevlåda igår och ett inspirerande nummer av Sköna hem förgyllde min eftermiddag. Fast besluten att i alla fall fylla på en halvtank med inspiration gick jag till Presstop idag och köpte mig några andra inredningstidningar. Och som tur var fanns det en hel del som fick mitt hjärta att klappa lite extra.

Som sagt, snart så avlöser mässorna varandra, först ut Formex på torsdag sen har vi Stockholm Furniture Fair under v. 6 och sist men absolut inte minst, möbelveckan i Milano där Colour Me Three självklart kommer att vara på plats. Så, en fulltank med inspiration är nog inte så långt borta trots allt.


Här ser ni lite av det som fick mitt inspirationsförråd att fyllas på:

Utrivna bilder från Sköna hem, Elle decoration UK, Living etc. & Interiör magasinet.
Kommentarer
Postat av: Annika

Sköna hem är riktigt rolig att läsa, även fast man som jag bor i en etta så finns det mycket roliga tips,pyssel

2011-01-19 @ 10:09:10
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback