Sladdtrend

Jag har alltid varit svag för lampor och nu på senare tid även för lampsladdar. Sladdar som jag annars verkligen ogillar blir ett snyggt, hängade konstverk i taket, ju fler desto bättre! Och visst är det en skön trend för oss slarviga typer som inte riktigt orkar sätta upp allt så noga? Min pappa som är elektriker har tjatat på mig i två år om lampsladden över köksbordet som enligt mig hänger lite nonchalant, slarvigt snyggt och enligt pappa bara lite nonchalant och slarvigt och inte speciellt snyggt. Nu du pappa kan du sedan en tid tillbaka slå upp vilket inredningsmagasin som helst och se sladdkonstverk i taken!



Bilden är från ett reportage i nyaste nummret av Residence. Foto Sisters Agency.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback