Swedish New

Fick tips på mailen om en nyöppnad webbshop, Swedish New. Det som framförallt fick mig att klicka vidare in på sidan var de fina produktbilderna som ni kan se nedan.

Den svenska historien och organiska former hämtade ur djur och växtriket är en stor inspirationskälla för Swedish New, gärna i en salig och lite galen mix. Swedish New är romantik utan spetsar, carpe-diem-väggprydnader, tygänglar & avskavda utemöbler. Swedish New är det nya Shabby Chic, enligt dom själva.

Djurtokig som jag är, då menar jag alltså overkliga djur i typ trä-, porslins- eller keramikformat, föll jag direkt för butikens Ooak kollektion, där hittade jag även fina virkade kuddar som jag blev lite sugen på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback